söndag, januari 21, 2007

Hatten av för: Edward Norton!....

Jaha, så sitter man på jobbet igen då....
Men det är ganska lugnt tycker jag, va ledig i fredags och hade semester igår och är ledig imorgon igen =) Så då är det ganska överkomligt att bara gå in och jobba en söndagkväll =)
Pigg som 17 är jag idag också... Va ändå ute och slog runder igår och kom inte i säng förrän 4.30... Brukar dock inte va såhär oförskämt pigg, trots att jag aldrig blir bakis...
Va helt OK ute igår faktiskt, inte så lite folk som vi trodde det skulle vara.... Dom flesta är ju ganska fattiga nu i slutet av januari, men det hindrade inte folket från att gå ut och festa igår..
Dock tyckte jag att dansgolvet va lite väl för fullt av småfolk (18-19 åringar alltså...), men vi hade lika kul för det tack och lov.. Vi va på riktigt danshumör så vi spenderade faktiskt mestadels av kvällen på dansgolvet =)
Fick dessutom en glad överraskning i att Jenny hörde av sig helt plötsligt... Va ett bra tag sen hon hann vara med ute och festa så det va jättekul!

I fredags roade jag mig med att (förutom städning och träning...) ha ett spontant Edward Norton-maraton.... Bara blev så....
Kände för att glo på en film när jag skulle käka frukost och då blev jag sugen på att se en av mina 2 absoluta favorit-filmer; "Red Dragon"...
När jag väl sett klart den så blev jag sugen på att se den andra av mina 2 favorit-filmer; "American History X".
Lite lustigt att båda mina favorit-filmer har Norton i huvudrollen, men han är faktiskt en av världens absolut bästa skådisar. Han är grym. Och framförallt är han grym i rollen som "Derek Vinyard" I "American History X".... (sen att han har en grymt vältränad och snygg kropp där i filmen är ju bara en bonus hehe)
Senare på kvällen, efter träning och allt, så blev den den tredje Norton-filmen för dagen; "The Illusionist".
Riktigt bra den också faktiskt, lite annorlunda och ett oväntat slut.. Gillar såna filmer =)
Och as usual grym skådespelarperformance av Norton!
Säger bara; se den!!!

Nu så ska jag jobba lite och fixa kvällsmat till gamlingarna =)

Inga kommentarer: