söndag, juli 01, 2007

Ah, va fan händer???

Första veckan på semestern har gått, och gissa vad....... Jag har fan i mig gått och blivit sjuk.....!
Börja ju med att jag kände mig lite småskum i halsen i onsdags, sen igår bara flög förkylningen på mig när jag va ute hos pappa och hälsade på.... Mysko...
Till råga på allt har det idag övergått i grymt störig hosta och lite småfeber..... Ja, och sen är jag ju då typ mega-dunder-förkyld också...... Har snutit sönder blodkärl så jag fått rejält näsblod 5 omgångar idag.... Kul.....

Men, det stoppade inte denna tjejen från att partaja i helgen :-)
Va ute med några från jobb i fredags. Va riktigt trevligt. Va först och käkade middag på en restaurang här i stan och sen vart det utgång efter det...

Sen blev det faktiskt en spontan utgång igår också :-)
Bestämdes inte förrän typ kl 22 att vi skulle dra ner på stan... I stort sett nyktra hela kvällen också :-)
Tur va det att vi gick ut i alla fall, för vi hade kul som fan =)

Nä känner att jag inte har alltför mycket krafter i kroppen just nu, så nu blir det till att gå ut med Indy en kort sväng och sen hoppa i säng med en Ipren som sällskap..... Bara att hoppas man känner sig bättre imorgon, så inte febern tilltar nu under natten :-(

Inga kommentarer: