tisdag, juli 24, 2007

I have a confession.....

Är väl på tiden att erkänna nåt...... Började snusa igen förra torsdagen......
Efter att ha hållt upp med det i 1 ½ år kände jag att det va dags att börja igen :-)
I och för sig så har jag hela tiden sagt och vetat sen jag slutade att jag skulle börja igen..... Det va liksom bara en tidsfråga.... Så nu har jag snusat igen i 1 ½ vecka och det känns himla bra ;-)
Har saknat det varenda, varenda dag sen jag slutade så jag är ganska nöjd nu faktiskt hihi.....
Så nu har jag gått tillbaka till världens godaste snus igen, Göteborgs rapé :-)

Va ju iväg på MR i Lund i förmiddags....
Gick bra faktiskt, slapp den där kontrastinjektionen i alla fall :-)
Blev uppmött av en jättego och trevlig ung manlig sjuksköterska..... Visste inte att det va till MR-avdelningen man skulle gå för att hitta den snygga, manliga personalen ;-)
Blev inkörd i en tunnel med fixerad vänster handled och sen vart det till att ligga där i 30 minuter och lyssna på musik och det kraftigt knackande ljudet från maskinen..... Som tur va fick man hörselskydd också, så jag lyckades minsann till och med slumra till där inne :-)
Dessutom fick dom lägga en massa våta omslag runt alla mina tatueringar på bägge armarna... P.g.a. magnetlstrålningen kunde det bli brännskador på tatueringarna annars, iiihh... Blev lite varmt och brändes lite grann på ena armen... Men det vart lugnt ändå..

Just nu sitter jag på jobb..... Jobbar 2 nätter..... Tur här finns dator så man kan surfa lite emellanåt :-)

Inga kommentarer: