söndag, juli 29, 2007

Glorius

Va på Helsingborgs festivalen igår...
Fick sett 2 av mina favoriter live...
Erik Segerstedt och Andreas Johnson....

Erik va jättekul att få se live, alla som läser min blogg vet va jag tycker om honom ;-) Till alla er som inte vet: jag tycker bara han är söt och snygg!!!.... Plus att jag tycker han har en underbar röst dessutom, sjunger väldigt bra.
Tyvärr sprang man ju inte på honom sen på festivalen ;-)
Va tydligen hans sista framträdande på turnén, vilket nog är skönt för honom.... Det verkar som han behöver vila upp sina stämband lite, han brast i rösten vid några tillfällen.... Men han va lika bra för det :-)

Andreas Johnson är en saga för sig.... Va helt underbart att få se honom också live. Han är GRYMT bra som artist, använde sig av hela scenen och vilken röst sen...! Han sjunger ju bara SÅ fantastiskt!... Hela framträdandet va grymt, men höjdpunkten måste ändå ha vart när han sjöng "Glorius".... För det första är låten skitbra och för det andra så brast hela publiken ut i allsång också. Coolt som fan.
Sen va ju både jag och Annika rörande överrens om att det va gott att få se Sveriges sexigaste kille live och runtspringandes på scen ;-) För det är han! Grymt sexig!....
Honom tänker jag se fler gånger...!

För övrigt skulle jag vilja ta tillbaka en sak jag skrev i förra inlägget......
Skrev att jag tyckte "Terminator 3: rise of the machines" sög duktigt....
Well, har precis suttit och kollat på den nu när TV3 visade den och jag tar tillbaka det jag skrev.... Den suger inte... Den är faktiskt helt okej.. Va ett tag sen jag såg den sist och hade faktiskt glömt lite grann... Fast tycker fortfarande att 2:an är den bästa... Sen kommer väl 1:an och 3:an lite på samma plats...
Tänkte sitta uppe ett litet tag till nu ikväll, är dags att jobba imorgon natt igen så skadar inte att vända lite på dygnet idag...
Sen ska jag lägga mig och drömma om Erik och Andreas ;-)

Inga kommentarer: