onsdag, juli 04, 2007

Vilken shoppingdag.....

Va på Väla köpcentrum med min mamma igår... Vi körde halv 12 ca och va inte hemma igen förrän kl 19....(!!!!) Som tur är har jag en gammal pensionär som brukar passa Indy när jag jobbar osv, så Indy va hos honom igår när mamma och jag va iväg...
Fick handlat en del, men hittade inte nåt snyggt alls till att ha när vi går ut och festar.... :-(
Tro mig dock när jag säger att under den tiden vi va på Väla fick jag näsblod 4 gånger!!!!........ Kul....
Första gången va precis när vi satt oss ner för att äta, fullt med folk överallt och just då får jag näsblod....... Very entertaining....... Not....

Känner mig i alla fall lite bättre idag också... Känns som förkylningen börjar ge med sig, men vågar dock inte träna riktigt ännu.... Min snälla brorsa tar mitt spinningpass ikväll så jag får vila från träning idag också...
Nu ska jag alldeles strax ner till stan och luncha med Annika, blir lunchbuffé på en kinarestaurang, gott :-)

Inga kommentarer: