torsdag, juli 05, 2007

En liten fundering.....

Nu undrar jag ju som såhär, att hur faaaaan kan det hålla på och regna (eller förlåt, ösregna....) en hel jävla dag?????????!!!!!!!! Vart fan kommer allt regn ifrån???!!!!! Det har bokstavligt talat pissregnat från morgon till kväll här....! Varför kan det inte hålla på och regna en hel natt istället och va uppehåll under dagen..???!!!!!
Drygt som satan!
Grrrrr!!!!!!!!

Hoppas det blir bättre väder till helgen, i alla fall uppe i Småland... Jag och Annika ska nämligen åka upp till High Chaparral och släppa loss barnasinnet igen :-) Eller ja lite, lär ju bli en del öl under dagen och sen på kvällen ska vi festa loss på saloonen :-) Hoppas där kommer va några snygga boys också ;-)
Sist jag va där uppe va där en svensexa med massa trevliga grabbar.... Se om man har likadan tur denna gången :-)
Tja, ösregnar det lika ihärdigt som idag får vi väl hålla oss inne på saloonen eller barerna där och trycka i oss Corona och Budweiser :-) Världens 2 godaste öl :-)

Idag så har jag äntligen fått tränat lite igen!!!! :-)
Va ute en snabbis på gymmet för att komma igång lite lätt... Hade blivit tokig här hemma i detta vädret annars om jag fått stanna hemma från gymmet en kväll till...! Tog det i alla fall lugnt ikväll, gick bara på löpbandet i 1 timme i någerlunda rask takt. Bättre än ingenting....
Mår jag sen ytterligare lite bättre imorgon så tänkte jag mig styrketräna lite lätt också :-)

Nä, nu så får man slappa lite i soffan innan det är dags att ta ut Indy i regnet (nåt han verkligen inte är förtjust i kan tilläggas.....).

Inga kommentarer: