torsdag, juli 19, 2007

Back in business!

Japp, back in business på jobb igen då efter semestern.....
Startade upp i tisdags med en 7-14 tur (och hur jävla genomtänkt va nu det...???? Skulle ju satt upp mig på en kort kvällstur istället som uppstart... Men det är ju lätt att va efterklok.....) och likadant i onsdags... Idag va första kvällen efter semestern, och den va låååång!! Kan lätt säga att huvudet snurrade när jag gick från jobb 20.45.... Tanterna va rörigare och surrigare än vanligt tycker jag.... Välkommen tillbaka typ....

Är i alla fall ledig imorgon inför helgen, jobbar två kvällar lördag och söndag...
Får se om det blir ett besök på stranden imorgon.... Blir träning på kvällen i alla fall :-)

Kollade ju på Stephen King-filmen "Desperation" i söndags... Den va bra.... Riktigt bra... Va en liten nagelbitare emellanåt :-) Perfekt Stephen King:are!...
Plus att i alla fall tre av skådisarna har vart med i tidigare Stephen King-filmatiseringar...
Steven Webber som gjorde rollen som Jack Torrance i (den ordentliga versionen av....) "The Shining", Matt Frewer som gjorde rollen som
Mr. Clarkson i "Riding the Bullet" plus rollen som Trashcan Man i "Pestens Tid" plus rollen som Charlie/Dr. Charles George i "Quicksilver Highway", och Tom Skerritt som gjorde rollen som Sheriff Bannerman i "The Dead Zone".
Helt klart en sevärd film, fast å andra sidan tycker jag dom flesta Stephen King:are är det.... Förutom "Dolores Claiborne"..... Den suger faktiskt...... Trots underbar skådespelar-prestation av Kathy Bates...

Nä, nu så ska jag gå och lägga mig.... Behöver sova ut lite efter virrvarret på jobb ikväll...

Inga kommentarer: