måndag, juli 02, 2007

Vampires beware!!!

Är denna kroppen rastlös idag eller vad.....!!!!
Känner mig mycket bättre idag, men har dock ändå varit ganska trött och utmattad mestadels av dagen....
Gick in i fighter-inställning innan imorse och bestämde mig för att det banne mig fick va nog med förkylningen nu, och att den ska väck fortare än kvickt!
Så jag körde och handlade lite botemedel i förmiddags :-)
Har under dagen druckit typ 10 koppar te med honung och citron (hjälper faktiskt grymt mot förkylning..! Prova får ni se...) + att jag käkat typ 6 stora klyftor vitlök under eftermiddagen, så är väl tur jag inte vart social med nån idag för dom hade väl svimmat av vitlöksstanken :-)
Kan nog känna mig säker från vampyrer i alla fall hahaha.

Imorgon har mamma och jag bestämt sen förra veckan att vi skulle till Väla köpcentrum och dit ska jag fan i mig orka åka imorgon...!
Blir en Ipren till nu innan jag hoppar i säng...

Grämer mig för att jag missar träning nu när jag inte är 100 frisk..... Skit!....

Inga kommentarer: