tisdag, juli 31, 2007

Orolig.....

Tisdag kväll......
Imorgon är det onsdag och jag är jätteorolig.....
Har tid hos veterinären imorgon.... Ska lämna Indy där kl 8.20 imorgon....
Han har en lös framtand som måste dras ut innan den blir inflammerad och samtidigt kommer dom rengöra tänderna från tandsten....
Men givetvis måste han få narkos och sövas ner under tiden, något jag är väldigt orolig för....
Han har fått narkos tidigare men nu är han snart 7 år gammal + att man förra hösten tyckte sig höra ett litet, litet blåsljud på hjärtat under hans årliga undersökning....
Eftersom han är min lilla ängel och mitt allt så kan man inte låta bli att känna sig orolig...
Narkos innebär ju alltid en viss risk, både för människor och djur...
Fick ringa till mamma tidigare ikväll för att få lugnat ner mig lite :-) Dessutom har dom grannar vars barn läser till just veterinärer så hon va inne hos dom för att rådfråga lite.. Känns aningen tryggare, men kan ändå inte låta bli att va lite orolig...

Har precis sett klart "Déjà vu" och den va riktigt, riktigt bra..! Å andra sidan brukar jag gilla Denzel Washingtons filmer....
Spännande ända in i slutet.... Me like :-)

Nu ska jag kolla lite på 2½ män innan jag slänger mig i sängen...
Hoppas jag kan sova gott trots morgondagen...

Inga kommentarer: