fredag, juli 27, 2007

The Terminator.....

Precis kollat klart på "The Terminator" som TV3 visade nu ikväll....
Faktiskt inte sett hela filmen tidigare (kasst, jag vet...) så det va kul att få lite sammanhang på filmen :-)
Den va riktigt bra... Killen som spelar Kyle Reese (the good one..), Michael Biehn, är dessutom bara snygg ;-) Säger bara en sak, nice body ;-)

En sak kan jag inte bli klok på..... Ikväll visades TV3 första Terminator-filmen.... På söndag visar dom "Terminator 3: rise of the machines"....
Vart tog 2:an vägen??????? Varför hoppa över en film i en trilogi????
Extra retligt eftersom enligt mitt tycke så är faktiskt 2:an den bästa av dom....
Den första va också riktigt bra, men slår ändå inte 2:an....
3:an suger ganska duktigt tycker jag..... Enda som är bra i den 3:e filmen är Nick Stahl :-)

Imorgon bär det av till Helsingborgs festivalen :-)
Jag och Annika ska åka upp på eftermiddagen och tänkte kolla på Erik Segerstedt, Rix fm-festivalen och sen Andreas Johnson på kvällen :-) Två vääääldigt nice boys.. Sjunga kan dom också ;-)

Tänkte försöka slänga mig och sova lite nu.... Har vart helt off idag också sen mina nätter...

Inga kommentarer: