söndag, juli 15, 2007

Slut på årets karneval....

Jaha, så va då årets karneval över.... Har fan i mig hållt igång alla 3 dagarna mer eller mindre...
I torsdags blev det ganska bra party som avslutades med Tages sen när karnevalen stängde kl 1 och sen vart det efterfest hos en kompis från gymmet.... Va grymt trött redan då så pallade inte ta mig hem (bor ju en bit ifrån typ alla andra i och med att man bor i utkanten av stan....) så det slutade med att jag fick sova över där... Pappa passade ändå Indy så hade liksom inget jag behövde skynda mig hem till...
Va inte hemma förrän 14.30 på fredag eftermiddagen....
Vart ingen träning då heller för senare på kvällen va den ju dags och kolla in Mr Martin Stenmarck ;-)
Han har en helt underbar röst, sjunger som en gud... Plus att jag ju kan säga att han verkligenär precis sådär jäkla snygg även på nära håll.....
Jodå, fick både en närbild på honom, småtafsat på honom ( skoja bara.... Men fick rört vid honom ;-) ) plus växlat ett par ord med honom.... Han är verkligen en riktigt trevlig och nice man.... Dessutom har jag ju nu då en jacka som jag inte längre kommer att kunna använda...... Ena armen pryds nämligen av Stenmarcks autograf ;-)

Efter vårt nära möte med Stenmarck vart man ju lite smått knäsvag hihi, så vi drog oss faktiskt hemåt sen....
Lördagen skulle nämligen bli fullspäckad... Vi började kl 12.30 med minigolf och efter att ha suttit i gräset och druckit öl och kollat in lite av karnevalståget drog vi ner på torget och lyckades fixa ett bord där..
Sen satt vi där mestadels av kvällen och lyssnade på Magnus Bäcklund (som jag sen nästan lyckades springa ner inne på torget..... Gick rakt på honom och råkade knuffa till honom innan jag såg det va han..... Ups...), Danne Stråhed och sen Melody Club....
Sen tänkte vi oss gå och dansa lite på Tages, men när vi kom dit va där världens kö..... Som tur är så känner jag en av vakterna som jobbade så han myglade in oss före i kön :-)
Men när klockan väl blev efter 1 så va där så mycket folk inne så man kunde knappt röra sig, så då gick jag och käkade hamburgare istället, och sen landa jag hos killen från gymmet på lite efterfest igen... Men blev till att gå hem sen efter nån timme denna gången för jag hade sånt skav i ögonen efter linserna så va tvungen till att plocka ut dom..... (linserna alltså ;-) )

Så jag kan lätt säga att i år var den absolut roligaste karnevalen för min del, vad jag kan minnas..!! Inte var dag man får träffa på Sveriges snyggaste man, Martin Stenmarck ;-)

Idag är sista dagen på semestern :-(
Börjar jobba igen på tisdag....
Tänkte mig ha en liten filmkväll ikväll och ska kolla på den nya Stephen King-filmen "Desperation"....
Inte hunnit läsa boken än så ska bli spännande att se filmen.... Brukar bli bra Stephen King-filmer när det är Mick Garris som regisserar...



Avslutningsvis ett par bilder från i fredags ;-)

Stenmarck i full gång på scenen :-)



Nääästan så nära man kan komma Sveriges snyggaste ;-)

Inga kommentarer: