onsdag, juni 27, 2007

Vilket semesterväder......

Inne på 3:e semesterdagen nu =)
Hade ju hoppats på liiiite bättre väder måste jag säga.... Fy fan va det pissregnar just nu..... Ser inte alls fram emot att gå ut med Indy i detta vädret.... Gissar på att han inte heller ser fram emot det precis.... Spöregn + blåst är inte hans favoritkombination precis....

Har varit och fixat till mitt hår idag :-)
Valde att inte gå till min vanliga frisör, utan prova en ny salong... En kille från gymmet som jag hörde hade en salong i stan, och som skulle va duktig... Så va inne igår och bokade tid hos honom...
Att killen sen förmodligen är Sveriges absolut snyggaste frisör hade ju iiiiiingenting med saken att göra ;-) Hahaha, nä skämt åsido..... Not...
Har i alla fall lagt i ljusa slingor i håret. Blev kanonsnyggt! Killen visste verkligen va han gjorde :-) Vart supernöjd. Blir nog till att besöka honom fler gånger..

Vart tyvärr ingen träning idag.... Började under förmiddagen känna mig lite småkrasslig i halsen så vågade inte äventyra nåt genom att anstränga kroppen... Känns inte precis bättre nu ikväll heller, så blir snart en Ipren och sen blir det sängen och försöka sova lite... Bara att hoppas på att skitet gått över tills imorgon...

Började kolla på "Smokin' Aces" för en liten stund sen.....
Hittills är det ju ingen film som imponerar på mig precis..... Skum....
So far väldigt långtråkig..... En action ska inte va såhär seg....
Blir väl till att sega sig igenom resten imorgon till frukost...

Nu ska jag ut i ovädret och sen hoppa i säng...

Inga kommentarer: