tisdag, juni 12, 2007

Start the countdown...

Japp, nedräkning till semestern =)
Har 3 dagar och 2 nätter kvar att jobba innan jag går på min semester :-)
Jobbar bara imorgon också, sen är det färdigjobbat för denna veckan..... Riktigt gott att vara ledig 4 dagar sen såhär innan semestern :-)

Imorgon ska vi iväg och grilla med jobbet, både personal och boende.. Ska bli riktigt kul, och ska tydligen inte bli så jäkla varmt imorgon så...
Sen imorgon eftermiddag har jag äntligen fått tid hos min naprapat, så jag kan få rätt på nacken.... Har haft ganska mycket besvär av den senaste månaden typ....

Nu så ska jag kolla klart det sista på min film.....
Fördrev lite tid efter jobb idag med att titta på 2 av mina favoritfilmer; "Shanghai Noon" och "Shanghai Knights".
Jackie Chan och Owen Wilson är bara helt underbara tillsammans :-)

Inga kommentarer: