söndag, juni 17, 2007

En blödande natt.....

Japp, jag är (tyvärr....) redan uppe.... Trots att man kom hem kl 4 imorse.... Hunnit bli pigg redan också.... Orsaken?? Ett litet, hårigt charmtroll who goes by the name Indy..... :-)
Trollet fick lite mat och en kisserunda när jag kom hem inatt, så jag hade ställt klockan på 10.... Tydligen hade Indy andra planer.... 8.45 tyckte han att jag tydligen legat länge nog så då väckte han mig och tyckte det va dags för mat.... Kul....

Sen kan jag bara tala om, att för er som aldrig fått en glasskärva rakt in i stortån så kan jag informera om att det pissblöder duktigt......! Lyckades trampa i en glasskärva inatt och innan jag hunnit få på ett plåster va mer eller mindre halva mitt köksgolv täck med små blodpölar.... Nice....

Annars va det kul ute igår....
Fick mess från en av brandmännen under kvällen som undrade om vi skulle ut och att vi isåfall skulle komma dit på förfest innan stan.. Så det gjorde vi...
Så det blev jag och mina 2 tjejkompisar + 2 brandmän + en ambulansare + en blivande polis..
Va ganska mycket folk ute också så det va trevligt igår.
Nu ska jag slänga i mig lite frukost innan Indy får sin morgonrunda....

Inga kommentarer: