torsdag, juni 07, 2007

Some time off.....

Fredag imorgon, gott :-) Fan va jag älskar helgerna..... Eh, när jag är ledig i alla fall :-)
Men det behöver man ju inte tänka på nu på ett tag i alla fall, ledig 6 helger på raken nu..... Yeah :-)

Vart en underbar dag idag... Solen sken, jag börja inte jobba förrän precis inna 16.....
Hann t.o.m. släpa ut mig på gymmet runt middagstid och köra lite konditionsträning...

Imorgon är det ju dags för studenten här i stan.... Men eftersom jag inte känner nån som ska ta den så blir min fredag som vanligt :-)
Tänkte dock sticka ner i stan under förmiddagen för att fixa en present till pappa som fyller år på lördag.... Sen blir det träning på kvällen, förhoppningsvis blir det ganska folktomt på gymmet p.g.a. studenten....
Lördagen lär dock bli fullspäckad.....
Förmiddagen börjar med ett spinningpass (min tur att hålla, sista gången innan sommaren.....) sen ska vi ut till pappa kl 14 och fira honom lite och sen hoppas jag att kvällen bjuder på lite party eller bara umgås med polare...

Har i alla fall nedräkning till semestern nu, 2 veckor kvar bara :-)

Inga kommentarer: