torsdag, juni 21, 2007

Långsam natt.....

Äntligen inne på dom sista 2 timmarna nu.....
Förhoppningsvis är jag hemma och i säng innan 7.30.....
Är faktiskt grymt seg och trött.... Har dessutom en del att göra imorgon (eller ja, idag egentligen för alla er som har sovit inatt....) så känner mig redan lite småstressad och vill egentligen inte sova så länge, men har ju en natt till att jobba...
Å andra sidan har jag inte mer alls att jobba sen på 3 ½ vecka :-)
Hade tänkt hinna med att träna lite + att innan dess hinna ner i stan på några ärenden... Ska bl.a. in till en frisör och beställa tid, har bestämt mig för att lägga lite gyllene slingor i mitt hår nu när det är sommar.... Va ett bra tag sen jag hade det...

Nä, nu ska vi ta sista rycket här så vi kan gå hem senast kl 7 :-)

Inga kommentarer: