torsdag, juni 14, 2007

Sköna dagar....

Haft två sköna, härliga dagar nu onsdag, torsdag...
Idag har jag mest slappat och njutit av mina lediga dag :-)
Dock vart liiite effektiv också..... Städat lägenheten och (såklart....) tränat nu på kvällen...
Kollat lite på film idag också... Blev Wallander-filmen "Täckmanteln"under förmiddagen... Var, precis som dom andra, riktigt bra. Ingen besvikelse precis...

Igår hade jag också en riktigt härlig dag... Hur skön dag på jobbet som helst, vi tog med oss dom boende ut i en kolonistuga där vi grillade korv och drack eftermiddagskaffet :-)
Nice väder vart det också så man blev t.o.m. solbränd på köpet :-)
På kvällen träffades vi några från jobb och satte oss på en restaurang och snackade skit.

3 lediga dagar kvar.... Få se va jag hittar på imorgon, förutom träning på kvällen.... Tror det blir en liten runda på stan under dagen... Har en hel ärenden att fixa...
Nu får man väl snart ta och slänga sig i sängen.... Även om jag inte är ett dugg trött... Men måste ju upp i tid imorgon ändå så Indy kommer ut...

Inga kommentarer: