fredag, juni 08, 2007

En varm fredag.....

Idag har det vart riktigt varmt..... Nästan lite för bra för min del...... Har liksom vart ganska stillastående, ingen blåst precis så blev ganska kvavt....
Skönt att ha vart ledig idag i alla fall. Satt på balkongen och käkade min lunch och passade på att jobba på min solbränna samtidigt :-)

Va en sväng på gymmet också, va riktigt lugnt och skönt där ikväll... Knappt nåt folk alls, mest troligt p.g.a. studenten...

Nu på kvällen satt jag och kollade lite på Astrid Lindgrens barngala, eller va det hette, och där fick man ju se Sveriges snyggaste man och Sveriges sexigaste man :-)
Sveriges snyggaste = Martin Stenmarck
Sveriges sexigaste = Andreas Johnson
;-)
Martin Stenmarck är ju bara så grann så man nästan vill gråta :-)

Nu ska jag slänga mig i soffan ett tag innan det blir dags att sova....
Ska upp i tid imorgon, jag som har spinningpasset imorgon tyvärr.....
Sen blir det bara precis hem och duscha och äta innan jag ska ut till pappa....

Inga kommentarer: