fredag, juni 01, 2007

Äntligen en ledig dag.....

....och den kom och gick fortare än kvickt :-)
Slöade lite under förmiddagen såklart, sen var jag faktiskt duktig och mer eller mindre storstädade (och min benämning av "storstädning" innebär då att damma, dammsuga, våttorka golven, städa toaletten, städa till fåglarna och borsta Indy.....) lägenheten.... Behövdes kan jag säga för i och med att jag har jobbat hela veckan har städning vart det sista i mina tankar, och damma gör jag väl inte alltför ofta ändå :-) Finns ju roligare saker att sysselsätta sig med :-)
Skönt va det när det väl va klart i alla fall....

Nu på kvällen har jag, surprise surprise, vart på gymmet och tränat....
Hann med att spendera lite pengar också.... Fick ta en tripp till veterinären för att köpa foder + vitaminer till Indy..... Eftersom han tyvärr lider av höftledsdysplasi så måste han äta specialfoder + vitaminer som är bra för höfter och leder, och det är ju inte det billigaste precis.....
Men, va gör man inte för sin bästa vän....

Imorgon är det jobb igen som gäller.... Jobbar kväll både lördag och söndag så det lär väl bli lite utgång imorgon kväll ändå :-)
Jobbar måndagen också, men jag får stå ut med att vara lite trött några dagar..... Jobbar bara 3 dagar nästa vecka så :-)

Nu så ska jag och Indy gå ut en liten runda innan sängdags. Hoppas man kan få sova lugnt och gott inatt....
Natten som var ringde nämligen en kompis till min strax efter 1...... Fint.....

Inga kommentarer: