söndag, augusti 27, 2006

Vin, grogg och Corona...

Hade en härlig utekväll igår när jag väl kom hem från jobb kl 21...
Fick skynda mig in i duschen, sminka mig, prova kläder, stryka linne m.m. (och samtidigt då svepa ett glas vin och en grogg lite däremellan...) och allt på endast en timme...
22.30 var jag nere i stan hos mina kompisar...
00.30 klev jag och brorsan (jadå, jag och brorsan festar faktiskt ihop ibland...) in på nattklubben Tages och bemästrade dansgolvet =)

Blev en hel del dricka där inne, men jag mådde hur bra som helst imorse när jag vaknade. Inte bakis alls (att inte bli bakis så lätt är nåt ganska trevligt att bli begåvad med...). Men jag har ju varit ganska trött mestadels av dagen....
Men jag måste säga att jag t.o.m. imponerade på mig själv innan idag... Var faktiskt ute och tränade i eftermiddags innan jobb =) *klapp på axeln*

Nu slutar jag snart jobba och då väntar drygt en veckas semester med en 2 dagars tripp till Göteborg på onsdag och torsdag =) Festa loss lite på avenyn, gott!! Får vi väl se om det finns några trevliga göteborgare till mig och S, haha...

Inga kommentarer: