tisdag, augusti 22, 2006

Nattuggla....

Ja, här sitter man då.... Jobbar natten....
Vi har det som tur är lugnt i natt, vilket är skönt...
Jag är i alla fall inte ett dugg trött. Beror ju på att jag var och tränade på eftermiddagen igår...
Var dessutom och mätte min kondition/styrka också innan jag körde igång träningspasset. Senaste gången jag gjorde denna mätningen var precis när jag började brandmansutbildningen, och sen dess har jag förbättrat konditionen + ökat hela 5 kg i muskelmassa.

Nu har vi 3 timmar kvar att jobba sen är det hem och försöka sova lite grann... Tyvärr sover jag alltid uselt när jag jobbar natt... Vaknar till och från och vid ca 12-13 så ger jag upp och går upp istället... Hoppas på att jag i alla fall kan sova sammanhängande nu på morgonen, för jag hade nämligen planerat att hinna träna lite rullband imorgon på eftermiddagen... Har ju dessutom en natt till att jobba så jag kan tyvärr inte ta ut mig helt imorgon under dagen...

Nä, nu ska jag sätta mig och läsa tidningen igen... En fördel med att jobba på natten; man är nog blande dom första i stan att läsa morgonens tidning =)

Inga kommentarer: