fredag, augusti 04, 2006

Fredag...

Så var vi framme vid ännu en helg =)
Gårdagen var ganska lugn... Var och tränade en sväng på förmiddagen eftersom jag inte hann på onsdagen... Sen jobbade jag kväll med min mamma.

Idag har jag också jobbar med min mamma faktiskt... Slutade kl 14 och sen vart det hem och gå en sväng med Indy...
Nu på kvällen har S vart hos mig. Vi käkade lite kinamat och kollade på "Shrek 2"... Härlig film =)

Nu har jag precis sett på "Jurassic Park 3" på 1:an... Kunde inte låta bli.. Var länge sen jag såg 3:an, så kom inte ihåg så mycket. Mitt nya intryck är i alla fall att 3:an är den bästa av alla "Jurassic Park"-filmerna...

Ska slötitta lite till på burken nu innan det är dags för sängen.
Ska upp i tid imorgon med så att jag hinner med att träna innan gymmet stänger..
Sen väntar party imorgon =)

Inga kommentarer: