fredag, augusti 11, 2006

Blåmärken och träningsvärk....

Hej och hå vad jag är stel i kroppen idag... Framförallt i benen..
Färggrann har jag också blivit om benen.... Grymma blåmärken långt upp på låren =)
Varför detta nu då...??
Jo, jag var ute på brandstationen igår och skulle träna lite i larmställ.. Hann vara där i hela en dryg halvtimme innan killarna upptäckte mig och stormade träningshallen för att snacka med mig.. Klockan var då halv 5 och med andra ord bara en halvtimme kvar till deras fystimme.. Så jag blev tillfrågad att vara med och lira lite fotboll, och det tackar man inte nej till =) Det är faktiskt riktigt kul att spela med dom.
Men dom har alla lärt sig hur jag fungerar så dom sparar inte på krutet bara för att en tjej är med och spelar (något jag själv tycker är kul för då kan man själv gå in för det ordentligt..), så visst får man sina stämplingar.. Och jag brukar dela ut en del också..

Idag har jag jobbat några timmar nu på kvällen, och imorgon smäller det =)
Runt middagstid sticker vi iväg till Falkenberg för att kolla på "Brännvin och fågelholkar".
Trist nog säger ju vädernissarna att det ska regna hela dagen imorgon i hela södra Sverige.... Typiskt när vi haft så fint väder hela sommaren....
Ja ja, man får väl hålla tummarna för uppehåll.....

Inga kommentarer: