måndag, augusti 21, 2006

Grym helg..

Haft en grymt bra helg =)
Visserligen gjorde jag inte alltför mycket igår, kan bero på att jag bara sov 3 timmar....hmm..

Jag och S var i alla fall ute och röjde i lördags. Så jäkla kul hade vi.
La mig inte förrän kl 6 på söndagmorgonen och sov bara till kl 9... Var ganska röd i ögonen och trött i huvudet kan jag säga.. Men inte ett dugg bakis, jag brukar vara förskonad från det tack och lov.
Som tur var så bjöd mamma på middag igår, så jag slapp fixa det själv =)
Eftersom hennes sambo skulle jobba natt tyckte hon att vi kunde käka lite middag ihop och sen kolla på nån film tillsammans.
Det blev "Heartbreak Hotel", även om jag var lite tveksam till att se den...
Men den var faktiskt riktigt bra. Himla rolig film, jag skrattade som fan! Två medelålders kvinnor med skilsmässa bakom sig som går ut och dansar, super och raggar på poliser haha.

Idag sov jag lite längre än vanligt... Ska jobba två nätter nu så behövde sova så länge som möjligt. Ska dock och träna sen ikväll också så då blir man ju pigg, annars brukar det vara skönt att lägga sig på soffan några timmar innan man börjar jobba.. Men det kan man glömma nu när det blir träning..

Inga kommentarer: