onsdag, augusti 09, 2006

3 dagar kvar.....

....tills vi ska upp till Falkenberg =)
Ska bli så kul!
Har vi tur så är det på den föreställningen som dom kommer att spela in showen också, och då brukar skådisarna spela över lite grann =)

Har vart ledig heeela dagen idag, och ska vara ledig imorgon också. Börjar faktiskt inte jobba igen förrän kl 16 på fredag. Gott!
Inte gjort för mycket idag, men tiden har gått fort ändå tycker jag...
S var här en sväng på förmiddagen också, hennes dotter var på dagis så vi satt och snackade lite skit och skrattade över helgens bravader..

Nu ikväll har jag vart ute på gymmet (oj, vilken nyhet...) och tränat lite och sen kört mitt spinningpass.. Har ju regnat lite och så idag så jag hade faktiskt hela 8 personer på passet idag...
Nu börjar i alla fall snart höstterminen igen och då blir det normala tider igen.

Nu ska jag ut och gå en runda med trollet och sen slänga mig lite i soffan innan det blir tid för sängen.

Inga kommentarer: