onsdag, augusti 23, 2006

Snart hem och sova....

Så lider även denna natten mot sitt slut...
Vi har faktiskt haft det ännu lugnare denna natten än vad vi hade förra..
Telefonerna har nästan vart helt tysta här. Nästan lite långtråkigt faktiskt.. Natten går fruktansvärt långsamt, börjar bli duktigt rastlös just nu....
Och då har vi ändå gått våra små runder för att kolla läget med alla boende...

2 ½ timmar kvar nu bara dock =)
Sen är det bara precis iväg och hämta Indy, gå med honom hem, slänga kläderna och krypa ner i sängen för lite välförtjänt sömn...
Sen i eftermiddag väntar ett träningspass, men jag vet fortfarande inte om det blir nåt spinningpass för mig eller inte.. I måndags hade jag inga alls uppskrivna på passet, så jag får väl se om det blir styrka + spinning eller bara vanlig konditionsträning efteråt.
I vilket fall som så kommer imorgon våra nya instruktörskläder vi har beställt =) *minijulafton*

Nä, nu får alla där ute sova så lugnt vidare, så ska jag förhoppningsvis sova gott sen när alla ni är uppe och arbetar, hahahaha!

Inga kommentarer: