tisdag, augusti 15, 2006

Äckligt!!

Usch vad äckligt!
Kom ner i trappan igår när jag skulle iväg och träna, och jag behövde inte ens höja blicken mot taket för den syntes ändå.... En grymt, stor, svart, äcklig spindel!...
Jaja, visst tenderar kanske vi med spindelfobi till att överdriva storlekssnacket något ibland, men den här spindels ÄR verkligen grymt stor... Vi snackar alltså stor som en tennisboll i diameter! Sant! Grymt äckligt!
Det är ju knappt så man vågar gå ut på framsidan för det känns som den ska hoppa på en. Man kan riktigt känna hur den sitter där och glor och betraktar alla som går förbi... Huh!!

Om ca en halvtimme ska jag bege mig iväg till jobb igen. Skelle egentligen bara jobbat mellan 16-21 idag, men dom fråga om jag inte kunde jobba på en annan våning mellan 12-16 också så givetvis ställer man upp.
Kan i alla fall se fram emot en till sovmorgon imorgon eftersom jag inte börjar jobba förrän senare då heller =)
Så ikväll när jag kommer hem blir det film!

Inga kommentarer: