måndag, november 16, 2009

Videoinspelning.....

va videoinspelningen av mitt spinningpass äntligen klar!....
Efter våra spinningutbildningdagar för några månader sedan för Toppakademin så hade vi ju 4 månader på oss att spela in ett pass som sen ska skickas in och bedömmas innan vi får vår Toppakademi-licens i spinning...
Eftersom jag inte skulle ha Forzapass efter spinningen idag tyckte jag att det va lika bra att få inspelningen gjord så man kan koppla av lite sen, och snacka om att det är skönt att ha det gjort nu...!
Inte världens roligaste precis kan jag tala om att sätta sig och hålla ett pass med alldeles upplyst rum och en kamera som konstant står riktad på en :-)
Men det funkade...
Hoppas man i alla fall va nåtsånär sig själv trots min filmdebut :-)

Nu väntar snart sängen...
Har bara kvällar kvar på jobb resten av den här veckan och gissa om det ska bli gött med en sovmorgon imorgon :-)
Börjar egentligen jobba 12.30 imorgon, men ska iväg på utbildning i sårvård först 3 timmar så blir inte jobb förrän kl 16... Nice :-)

Inga kommentarer: