måndag, november 16, 2009

2012 på bio...

Hade en höjdarkväll ute i lördags :-))
Shit va kul vi hade jag, Aida och Linda =)
Va väl inte sådär jättemycket folk ute, men vi dansade järnet och träffade trevligt folk :-)

Blev inte sådär väldans mycket sömn för min del så va ganska så trött igår, trots min powernapp på soffan under eftermiddagen =)
Blev ändå bio på kvällen.. Malin hade bokat biljetter till oss så 20.15 vart det den nya katastroffilmen 2012 med bl.a. John Cusack.
Jättebra film måste jag säga, men så brukar jag ju också gilla Cusacks filmer...
Filmen va grymt bra gjord... Man fick gåshud emellanåt faktiskt.
Det hela handlar ju om att mayaindianderna för tusentals år sen förutsåg att jorden skulle gå under den 21 december år 2012, och det va precis va som hände...
Hela jorden förstörs av gigantiska jordbävningar och tsunamis och mänskligheten ska försöka rädda sig undan...
Tänker definitivt se den här rullen fler gånger!

Inga kommentarer: