lördag, november 14, 2009

Fredagen den 13:e

Så va fredagen den 13:e över för den här gången.....
Har vart en lugn och bra dag, kan ju verkligen inte påstå att det har vart en otursdag på något sätt... Som tur är :-)
Inte heller någon lyckodag så, har ju inte precis vunnit 10 miljoner eller så...tyvärr ;-)
Njöt av en välbehövd (tydligen) sovmorgon och vaknade inte förrän närmare halv 11 eller nåt...
Frös så jag skakade igår kväll, t.o.m. efter jag lagt mig under täcket... Vet i fan va det va för skit.... Mådde inte dåligt, bara frös... :-/
Idag har det i alla fall blivit ett besök hos mormor med lite fika och så visade jag mina foton från London :-) Mormor vart jätteglad att få se dom hihi.
Sen blev det träning ikväll, bodypump igen plus lite cardioträning efter... Nice.

Nu blir det sängen för jag börjar faktiskt bli trötter :-)
Får se vad det blir av morgondagen... Har en liten plan men vi får se om den blir av eller inte...
Blir i alla fall lite party på kvällen.. Känns som det behövs nu :-)

Inga kommentarer: