lördag, november 21, 2009

Nytatuerad :-))

Efter en lång eftermiddag nere i Malmö fick jag äntligen min nya tatuering :-)
Fast det va på håret....
Vart ett litet missförstånd mig och personalen emellan så egentligen hade dom ingen drop-in tid kvar, men eftersom jag kört från Landskrona så va en av tatuerarna supersnäll och klämde in mig efter sin sista kund :-)
Grymt tacksam Johan, tack tack!
Trevliga och grymt duktiga killar där på Old Bones Tattoo. Tänker definitivt besöka dom igen!
Så nu sitter min minnestatuering av Indy på plats.
Två av hans tassavtryck från ljumsken och in mot magen.
Blev enormt snyggt! Helnöjd!
Känns otroligt skönt att äntligen få ha en liten konkret del av honom med mig vart jag än går :-)
Saknar honom varje minut varenda dag som går.
Ska lägga in en bild sen när den har läkt lite grann... Just nu är den fortfarande inplastad med en massa smet och blod och sånt :-)

Nu ikväll ska här ut och firas i alla fall ihop med Linda och Malin :-)

Inga kommentarer: