torsdag, november 12, 2009

Jobb, - lunch, - och shoppingtorsdag :-)

Mmm, blev lite blandade delar idag under torsdagen...
Jobbade först tills 12.30, sen stack jag ner till stan och käkade lunch med mina vänner/kollegor Malin, Mette, Cristina och Emma på vår underbara thairestaurang Basilika. Helt fantastiskt god mat!
Efter lunchen blev det sen en liten shoppingrunda för min del :-)
Blev ett besök på Gina Tricot där jag hittade en skitsnygg kjol, sen blev det en runda in om Lindex där jag bl.a. faktiskt hittade ett riktigt snyggt linne.
Brukar inte hitta så mycket kläder i min smak på Lindex men dom har skärpt till sig lite på sistone och fått in en hel del fina kläder.

Imorgon är vi ju framme vid fredagen den 13:e.
Får vi väl se om det blir en oturs eller turdag imorgon :-)

Såhär snyggt blev mitt fynd från Lindex :-)

2 kommentarer:

Malin sa...

Riktigt snyggt!!! Kom nu in och säg hej till mig på Olivers!

Lina och Meeko sa...

Ja visst va det =) Det blev den kjolen jag tittade på inne på Gina då när ni va med oxå hihi. Den satt skitsnyggt så va tvungen att ha den ;-)
Yes yes, vi ska komma in å hälsa på dig =)