torsdag, november 26, 2009

Satans läkning....!

Har bara en sak att säga.... Läkningen av en tatuering i ljumsken är ingen dans på rosor!....
Har halvhaltat fram i hela 5 dagar nu :-)
Det drar och spänner i den konstant och har fortfarande lite rodnad runt om kanterna.... Men den läker fint tack och lov :-)
Allra bäst trivs jag när jag får va hemma i mina mysbyxor och sträcka ut benet i vila hihi.
Några dagar till sen så ska väl alla ruvorna trillat av så jag kan röra mig som normalt igen =)
Va inte det allra skönaste i tisdag när jag va på skolan i Revinge och skulle undervisa rökdykning med första termins elever..... Ha tatueringen instängd i underställ och larmställ i en väldigt rökig och varm miljö.... Det sved kan jag berätta =)

Har vart helt ledig idag så har mest vart hemma och utnyttjat mysbrallorna, förutom min tur till gymmet för ett benpass.
Får se fram emot en sovmorgon imorgon... Börjar jobba 15.30 imorgon och sen ska man jobba heeeela helgen lång..... Mindre kul :-/

Älskar min nya tatuering!!!
Lilla Indy med mig vart jag än går :-)
Visst blev den fiiin :-))

Inga kommentarer: