lördag, november 14, 2009

Smått omkullkastade planer... :-(

Inte helt nöjd med min eftermiddag idag.... :-(
Blev inte alls som jag tänkt mig...
Va uppe och tvättade relativt tidigt imorse för att jag skulle hinna ner till Malmö i tid...
Tänkte mig att jag skulle fått fixat min nya tatuering (äntligen) idag, Indy's tassavtryck, på Old Bones Tattoo nere i Malmö... Dom har drop-in på lördagar och killarna där sa till mig på mässan att jag kunde komma ner på en drop-in och få gjort den...
Tar mig hela vägen till Malmö och när jag kommer fram till dörren står där "Ingen drop-in idag p.g.a. influensa"....
Gissa om jag vart besviken...! :-/
Hade sett fram så jäkla mycket mot att äntligen få den på plats....
Men det får väl vänta tills nästa lördag, så får jag hoppas att killarna är friska där då :-)

Nu ikväll blir det i alla fall party med Aida och Linda. Känns välbehövligt.
Aida dyker in om ett tag och sen där det av hem till Linda lite senare innan nattklubben och en massa dansande väntar :-)
Så är väl dags att hoppa in i duschen nu :-)

Inga kommentarer: