fredag, november 06, 2009

Massageutbildning och lite Helsingörs-tura :-)

Denna veckan har gått fort må jag säga....
Hela tisdagen och onsdagen va jag och två kollegor på utbildning hela dagarna...
Vi skulle lära oss taktil massage för hela slanten :-)
Va två riktigt trevliga dagar faktiskt och man fick en hel del massage dessutom hihi.

Igår va jag äntligen lite ledig och på kvällen vart jag medbjuden att tura Helsingborg-Helsingör tillsammans med kollegorna på en av våningarna. Va steak-buffé på båten och oj va gott det va!!! Där va allt man kan tänka sig, färska grönsaker, coleslaw, klyftpotatis, potatisgratäng, såser, rostbiff, strutskött, lamm, ryggbiff m.m. m.m.
Turade väl i ett par timmar eller nåt sånt och sen avslutade vi kvällen inne på Harry´s med en liten drink där innan det blev tåget hem....
Själv skulle jag ju börja jobba 7.30 idag så :-)
Fast idag hade jag inget alls emot att jobba.... Har sprungit larm-killar hela dagen eftersom vi ska uppdatera våra larm på jobb, och den ena av dom va bara så underbart charmig och inte alls illa att titta på ;-)

Nu blir det en ledig helg och jag har faktiskt inte en aning om änsålänge va den kommer att bjuda på :-)

Inga kommentarer: