söndag, november 08, 2009

The Ugly Truth

Så va det söndag kväll igen...
För en gång skull gillar jag den här söndag kvällen....
Varför? Jo, för jag är ledig imorgon :-)))
Har en riktig gottevecka framför mig, jobbar bara 2 dagar den här veckan :-)
Faktiskt haft en hemmahelg, kände inte alls för att festa denna helgen så det va ganska gött att bara mysa i soffan och kolla film =)
Hade en liten rysarfilmdag igår...
Fick äntligen sett A nightmare on Elm Street! Skamligt värre att jag inte sett den än....
Sen blev det en liten fortsättning på Wes Craven med lite Scream också.. Grymt bra rullar!
Fick även äntligen sett Sweeney Todd - the demon barber of Fleet Street med Johnny Depp... Velat se den ända sen jag kom hem från London :-)
Bra film, blev inte besviken. Tack Johnny =)

Nu ikväll har jag sett en riktig höjdare...
The Ugly Truth med Katherine Heigl och Gerard Butler... Jag säger bara oj va grymt kul den va! Sån film man bara måste se :-)
Hon spelar ett riktigt controlfreak som inte kan landa en kille överhuvudtaget p.g.a. sin neurotiska inställning till kärlek, han spelar mansgrisen som öppet talar om den bittra sanningen om hur killar är... Dom gör en deal att bara hon lyssnar på honom och gör som han säger kommer hon få killen hon verkligen vill ha...
Och gissa vad... Det funkar lysande... Men!
Fantastiskt rolig och att kolla på Gerard Butler i nästan 2 timmar gör inte alls ont ;-)


Inga kommentarer: