torsdag, februari 04, 2010

Ny lägenhetsvisning....

Idag har jag vart iväg på en ny lägenhetsvisning...
Den här gången till en bostadsrätt...
En tvåa på bottenplan i mitt gamla område =)
Gillar skarpt det här området, tillbringade dom första 20 åren av mitt liv här :-)
Fast när jag växte upp fanns där bara 1:or, 3:or och 4:or, men nu har dom tydligen gjort om vissa 1:or till 2:or, något jag blev glatt överraskad av...
Va en väldigt mysig lägenhet med stort och fint kök, precis i sån stil jag skulle vilja ha. Även badrummet va i snygg stil, grymt snyggt kakel i både kök och badrum...
Dessutom får man en liten uteplats till bottenlägenheterna, och hur gött hade det vart att ha under våren och sommaren :-)
Det enda är att parkettgolvet i vardagsrummet hade behövts läggas helt nytt p.g.a. slitage samt en fläck med kattkiss :-/
Plus att jag definitivt hade velat göra om lite på väggarna i vardagsrum och sovrum..... Vit stukaturtapet är inte riktigt min stil....
Men men, vi får väl se hur det går...
Imorgon lär budgivningen börja.....

Inga kommentarer: