onsdag, februari 17, 2010

Laddar för en OS-natt...

Efter en ganska skakig eftermiddag på jobb börjar jag känna mig lite piggare nu på kvällen...
Fick ett av mina blodtrycksfall på jobb idag och va tvungen att stödjas fram till soffan för att kallsvettig och vit som ett lakan i facet lägga mig på soffan med benen upp en stund.... Inte skoj alls....
Det är inte alls kul att känna hur man håller på att tuppa av fullständigt....
Men, efter lite vila, vatten och lite socker så piggnade man till och kunde köra ett bodypump-pass ikväll.... Dock kändes det att allt inte stått rätt till i kroppen idag, va ganska matt men gött att få köra lite pass idag =)
Hann dessutom med en ny lägenhetsvisning innan gymmet... Va en supermysig och fin lägenhet till bra pris, men hyfsat liten... Troligtvis i minsta laget för mig....

Just nu laddar jag upp för en uppesittarnatt...
Tre Kronor inleder inatt OS med sin första match mot Tyskland... Dessutom är det herrarnas korta program i konståkning inatt....
Hoppas jag lyckas hålla mig vaken....
Börjar inte jobba förrän 15.30 imorgon så jobbmässigt gör det inget om jag är vaken till typ 4 inatt =)
Hoppas på ett nytt OS-guld även detta OS för Tre Kronor :-))

Förhoppningsvis storspelar Henke Lundqvist i målet och är
så bra som bara Henke kan vara :-)



Inga kommentarer: