onsdag, februari 10, 2010

Koll på OS...


Äntligen är det dags för OS-start nästa vecka :-)
Mina personliga höjdpunkter är såklart herrarnas hockey och konståkningen :-))
Kollade in OS-schemat idag och jag hade ju givetvis tänkt mig att sitta och kolla på framförallt hockeyn, men med tanke på att OS går i Vancouver så kan det bli lite knepigt vissa dagar då många av matcherna går mitt i natten.....
Men det ska nog gå att klämma in några sena nätter när man är ledig eller jobbar kväll :-)
Ohh I can't wait :-))

För övrigt hänger min förkylning envist kvar :-/
Tvungen att ta en paus från träningen, igen, i och med att jag dessutom haft/har småfeber också...
Trist som sjutton att inte kunna tillbringa tid på gymmet men va ska man göra... Vill ju bli riktigt frisk...
Har dock släpat mig till jobb igår och idag, trots en snurrig skalle.... Är alltför mycket pengar man förlorar på att stanna hemma om man kan stå på benen...
Hoppas jag blir bättre imorgon :-)

Inga kommentarer: