lördag, februari 06, 2010

Förkyld.......igen....!

Jag tror jag smäller av ordentligt....
Hann få va frisk i hela 2 veckor sen min senaste förkylning... Nu är det tid igen...
Kände igår morse när jag vaknade att allt inte stod helt rätt till.... Hade liksom en klump i halsen...
Inte blev det bättre ju längre dagen gick, nehej...
Lagom till jag kom hem från jobb va jag helt slut i huvudet, allt bara snurrade runt, och näsan droppade..... Skoj...
Och jag som hade min träningsplanering klar för hela veckan........ Det skiter ju sig lätt kan jag säga.....
Inte alls kul... Hade ju för fasen ett träningsuppehåll på hela 1½ vecka sist jag va sjuk.... Vill inte ha det nu igen.....
Fast som tur är så har den räliga hostan jag åkte på sist inte dykt upp än så jag får väl hoppas den håller sig väck....
Och ska man se krasst på det så har jag hellre en (eller för den delen flera....) förkylningar igen än åker på kräksjuka (peppar peppar), blääää!

Inga kommentarer: