söndag, februari 14, 2010

Heja Andreas!

Satt och halvkollade på andra deltävlingen av Melodifestivalen igår...
Saknade Dolph Lundgren by the way :-)
Lyssnade bara på två utav bidragen, Eric Saade med Manboy och Andreas Johnson med
We can work it out, resten tyckte jag räckte att se på snabbreprisen =)
Eric Saades låt va bra tyckte jag och välförtjänt av att få gå direkt till Globen men min absoluta favorit var Andreas Johnson.
Älskar hans musik, enda kassa han gjort va att ställa upp med Carola..... Big mistake...
Hans låt igår va lysande, helt underbar låt i 100 % Andreas Johnson-stil.
Jublade högt när han gick vidare till Globen han också :-))

Nu ska jag strax bege mig till jobb.... Jobbar 12-21 idag, sen ledig imorgon och äntligen ska jag väl kunna få träna igen imorgon!!! :-))

Foto: Jonas Ekströmer/Scanpix

Inga kommentarer: