onsdag, december 30, 2009

Så va snart det här året slut...

2009 lider mot sitt slut...
Bara en dag kvar på det här skitåret...!
Längtar faktiskt till 2009 är över...
Har vart det värsta året i hela mitt liv...
Kommer ihåg att jag när 2008 slutade hoppades att 2009 skulle bli ett bättre år än va -08 va, för let's face it, -08 va inget höjdarår för min del...
Men nä, 2009 blev långt ifrån ett bättre år för mig.... Tvärtom... Kommer alltid minnas 2009 som värsta jävla skitåret då min lilla Indy togs ifrån mig....
Två år på raken fulla med jäkelskap som kulminerade med att mitt lilla troll försvann... Nu är det fan i mig på tiden att jag får lite medvind här i livet, så ta mig fan om inte 2010 ska bli ett bra år!!
Det bara SKA bli bättre!
Ja!

1 kommentar:

Kiwifia sa...

Gott nytt år snäckan! Kram Sofie & Niklas