tisdag, december 22, 2009

Dan före dan före Dopparedan


Oj vad det lider mot jul, och oj va jag har haft att göra idag :-)
Har först jobbat 7-16 sen blev det en sväng till vissa affärer för att fixa ett par julklappar, direkt iväg till gymmet för att gå på bodypump sen äntligen hemåt =)
Väl hemma hann jag ta en liten paus och duscha och käka lite mat, sen har jag suttit och fixat, donat och designat lite julklappar till familjen.
Mycket arbete men attans va bra det blev :-))
Har lite grann kvar att göra innan julafton och det får jag ordna med imorgon hade jag tänkt..
Ska handlas lite mat och fixas lite till med den sista julklappen, men lär väl få lite tid till avkoppling sen på kvällen i alla fall hihi.
Som tur är så är jag ledig nu Lillejul- och julafton :-)
Njuuuuut!

Inga kommentarer: