söndag, december 27, 2009

Härlig jul :-)

Hoppas alla där ute hade en lika trevlig jul som jag hade =)
Julafton för mig började ju med förmiddagsfika hos farmor med släkten och sen framåt kvällen kom pappa, brorsan, hans sambo Madde och hennes 3 barn (barn och barn, dom är inte så små precis hihi) hem till mig så åt vi en härlig julmiddag och snackade och hade mysigt. Kl 19 vart det traditionstittande på Karl-Bertil Jonssons julafton och sen julklappsutdelning :-)
Fick många bra klappar :-)
Av pappa fick jag presentkort på kläder och ett Wii-spel: Teenage Mutant Ninja Turtles - Smash up. Planerat ett tag att jag skulle inskaffa ett Wii så passade på att önska mig lite spel i julklapp :-)
Av mormor fick jag lite pengar och två Triss, som jag faktiskt vann 75 kr på hihi.
Mamma och Tommy fick jag lite pengar och parfym av.
Och av Madde och brorsan fick jag ännu mer goa dofter :-)
Efter att pappa m.fl. gått hem så knallade jag över till Tommys mamma tvärs över gården och gjorde henne, mamma, Tommy och mormor sällskap en liten stund.

Juldagen började tidigt för min del... Jobbade 7-14, och va ganska trött när klockan ringde på morgonen...
Efter jag slutat jobba körde jag direkt ner till Siba och köpte mitt Wii så jag kunde spela mitt nya spel :-)
Fick Wii Sports på köpet så blev en provrunda med det också på kvällen. Oj, va det va kul hihi.
Spelade bowling, boxning och baseball :-)
Hade egentligen planerat att gå ut och festa lite på kvällen men va så jäkla trött så jag pallade inte... Va fan så mycket skönare och sitta i soffan och slappa :-)

Nu i helgen är det fullt jobb som gäller... Kväll igår och delad tur idag...
Tur man har lite sovmorogn imorrn i alla fall :-)

1 kommentar:

skobidoa sa...

Om ni skaffat Wii och inte varit online med den än (eller gått online ganska nyligen), pröva de här stegen: http://www.youtube.com/watch?v=bz7QbyYVw9A

Då får ni 500 Wii points och kan skaffa ett Nintendo 8-bitars spel gratis :)