onsdag, december 23, 2009

Lillejulafton


Sista dagen före julafton :-)
Även den här dagen har rullat på i högt tempo... Fast vart en himla trevlig dag dock =)
Begav mig i förmiddags ut för att fixa det allra sista inför morgondagen... Skulle bl.a. in om ÖoB för att få tag på en grej plus att jag skulle handla lite mat till imorgon.. Jag, pappa och brorsan med familj brukar alltid köra knyte på julafton så va tvungen att köpa min del av listan...
Och jag va inte den enda som skulle ut och handla idag kan jag lova...!
Västa va det nog på ÖoB, det vimlade med bilar och va knappt så man kunde hitta en p-plats...
Kön sen på Kvantum va inte så farlig, däremot va en del saker slut...
Sen hann jag bara hem om för kl 15 skulle jag möta upp mormor så skulle vi på julfika hos Rolf och ge honom en julklapp och julblomma :-)
När jag sen kom hem ikväll fixade jag den allra sista julklappen och packade in dom sista, så nu är i stort sett allt fix färdigt =)

Imorgon blir det en liten förmiddagsträff hemma hos farmor och sen kommer pappa, brorsan och hans familj hit till mig lagom till Kalle Anka så blir det lite julfirande :-))

Inga kommentarer: