lördag, mars 28, 2009

Yes, han gjorde det!!!

Och vinnaren är....Magnus och Annika!!......
Vid det tillfället kan jag lova att jag stod upp och skrek framför TV:n ;-)
Helt rätt par som vann Let's Dance igår tycker jag....
Visst fan va Laila också duktig, inget snack om saken, men Magnus var den som gjorde sig mest förtjänt av att vinna....
Laila har en historia som danslärare och från Balettakademin eller whatever, hon kunde redan grunderna innan programmet började....
Magnus va en riktig Underdog i programmet utan tidigare danserfarenheter och med en kropp som inte är naturligt formad för dans....
Så det va skönt att han vann! :-)

Har nu äntligen gjort klart lördagen på jobb.... Slutade för ca 2 timmar sedan, och nu har jag precis tryckt i mig en halv kebebpizza :-)
Kan lova efter den dagen jag haft på jobb så va den välförtjänt :-)
Nu är det inget annat än att hålla lördag som står på schemat....

Inga kommentarer: