fredag, mars 13, 2009

Fredagen den 13:e......igen....

va det äntligen helg igen! :-)
Den här veckan har gått i racerfart tycker jag, trots förkylningen....
Först va det måndag sen bara visslade det till så va man på jobbet imorse och det va fredag :-)
Ytterligare en fredagen den 13:e by the way..... Två månader på raken.....
Förkylningen börjar väl lätta lite på sig..... Är dock fjärde dagen på raken så jag går och nyser omåttligt hela dagarna..... Hmm...
Har i alla fall vart klok av mig och fixat in ersättare åt mina spinningpass i onsdags och imorgon...
Inte värt att chansa och sätta sig på spinningcykeln och köra med en rejäl förkylning...

Indy han verkar också må bra han :-)
Äter fortfarande och är definitivt inte sämre :-)
Ikväll tar vi det bara lugnt och firar in helgen...
Snart väntar Let's Dance och det måste man ju se =)
Nu börjar det ju bli riktigt spännande..... Tappade ju hakan förra veckan när Niclas åkte ut!!!????
Jag gillar visserligen Elisabet Höglund, hon har en härlig stil, men hon borde inte fått va kvar till den här veckan..... Niclas va helt enkelt en bättre dansare och jag håller med Tony i att Elisabet nog nått sin topp va gäller utveckling.....
Så allt annat än att det är hon som får åka hem ikväll vore helt sanslöst ologiskt!
Och orättvist....
Personligen vill jag ju se Magnus Samuelsson och Morgan Alling i final :-)
Gillar dom två pågarna bäst :-)

Inga kommentarer: