fredag, mars 27, 2009

Final i Let's Dance 2009....

Fick skynda mig som tusan hem från jobb ikväll :-)
Finalen i årets Let's Dance började ju kl 20.00 =)
Hann se Lailas första dans (paso doble) innan jag gick från jobb, sen fick jag kolla inspelningen av Magnus bugg :-)
Första dansen tyckte jag med 150% att magnus gjorde bäst!! Älskar hans bugg!!! Helt grymt! Och detta från en megakarl som inte ens kunnat bugga förrän 2 veckor sen...... Outstanding...
Andra danserna vart tango (Laila) och slow fox (Magnus)..... Där stod det ganska lika för min del... Lailas tango är grymt cool..... Snacka om att jag skulle vilja ha den klänningen :-) Fantastiskt snygg klänning :-)
Magnus slow fox va enormt vacker... Hela det numret inspirerat av Skönheten och Odjuret är så passande på ett sätt till Magnus och Annika...
Så kom då sista danserna.... Shownumrena..... Två HELT skilda dansnummer....!
Här måste jag faktiskt ge hatten av för Laila och Tobias......
Så grymt jäkla otroligt vackert så man nästan grät....! Vilken känsla och vilket nummer!!! Man blev helt rörd.... Dom lyckades verkligen förmedla känslan rakt genom TV-rutan....
Magnus och Annika förmedlade en helt annan känsla....... Härlig fart och fläkt, glimten i ögat och oj va det syntes att dom hade kul :-)

Men....
Jag hoppas ändå att det blir stora starka Magnus som står som vinnare :-)
Om en liten stund vet vi :-)

Inga kommentarer: