onsdag, mars 18, 2009

Äntligen lite träning...!

Rätt slut i kroppen ikväll....
Jobbat tre morgnar på raken nu, vilket jag personligen tycker är segt.... Tycker det är skönast att få jobba lite blandat så man kan ha nån sovmorgon mitt i veckan när man ska jobba kväll...
Som tur är så ska jag jobba en kort kväll imorgon, så jag får min sovmorgon då :-)
Sen är man ledig hela tre dagar :-)
Frågan är om det blir nåt festande den här helgen också eller om det blir en lugn hemmahelg med lite film.... Hmm....
Ska dock ut på kalas hos brodern på lördag eftermiddag....

Har i alla fall kunnat komma igång med träningen igen efter min förkylning =)
Börja lite lätt igår med löpning, styrka och kondition, sen spinning och lite mer kondition idag....
Har faktiskt lite lätt träningsvärk i triceps och bröstmusklerna sen igår....
Skön känsla med träningsvärk... Känner man att man gjort nånting :-)

Till min glädje har det vart bra dagar för Indy sista tiden :-)
Han äter lite bättre nu känns det som, och lite lite piggare tycker jag han börjar bli också :-)
Spännande att se va han väger om två veckor när vi ska på återbesök hos veterinären......

Nu ska jag snart hoppa i säng och njuta av min sovmorgon :-)

Inga kommentarer: