fredag, mars 06, 2009

Hålla andan....

Jag tror alla någon gång i sitt liv haft den där känslan att man bara stått och hållit andan inför avslöjandet av ett spännande resultat....
Alla som tävlat i något kan säkert känna igen den känslan, att man inte vågar andas när någon säger "...och vinnaren är........."
Ungefär så känner jag nu... Fast den känslan är flera dagar lång.....
Det känns som man bara står och håller andan och inte vågar ta nästa andetag riktigt än...
Det känns ju som det verkar hoppfullt med lilla Indy hittills....
Ätandet har hållit i sig än så länge...
Samtidigt som man skulle vilja hoppa av glädje så är det ju lite så att man inte vill ropa hej för tidigt....
Men jag hoppas verkligen att jag ska kunna få skrika ut ett riktigt stort HEJ! snart.... :-)

Snälla låt mig få börja andas snart igen....
Jag längtar efter nästa andetag....

Inga kommentarer: